Zoek MDM

Bulletin

Suzuki Baleno start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 4 maanden geleden #45930 door handmatig-mechanisch
Suzuki Baleno start niet. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal:

Nou, laat me jullie vertellen dat er een paar dagen geleden een Suzuki Baleno bij de werkplaats arriveerde voor een vervanging van de cilinderkoppakking. Alle reparaties waren uitgevoerd,
maar toen ik hem startte, deed hij niets. We hebben de afstelling gecontroleerd en alles was in orde. Krukassensor, zekeringen, kabels en alles wat we konden doen, in het begin viel de vonk weg, hij vonkte alleen als ik het contact aanzette en als ik het weer dichtdraaide, maar dat was al opgelost. Toen ik hem op de fabrieksinstellingen liet staan, bleven alle cilinders 30 compressie houden, en toen ik hem met een ander merk probeerde, had hij wel compressie. Ik heb het met een andere computer geprobeerd en hetzelfde probleem: hij startte niet. Als iemand opmerkingen heeft, laat het ons dan weten, het zou erg nuttig zijn.

Alvast bedankt.:D

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 4 maanden geleden #45933 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Suzuki Baleno maakt geen deel uit
Beste, uit wat je zegt, kan ik opmaken dat je een compressieprobleem hebt, mogelijk veroorzaakt door de klepstoters die ontladen, waardoor de kleppen slecht "afdichten"... of door een slecht aangedraaide cilinderkoppakking. De lage compressiewaarde is erg opvallend... Ik denk dat die bij dit model niet onder de 120 zou moeten komen... Ik hoop dat ik je kan helpen... Succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 3 maanden geleden #46019 door handmatig-mechanisch
Bedankt vriend... maar de Baleno heeft geen klepstoters, hij heeft tuimelaars... het andere ding dat
ik aan de praat kreeg, niet met de fabriekspunten... we startten hem met een pick-uptruck en hij startte... maar toen ik hem stopte en startte, startte hij niet meer... het vreemde is dat hij start en perfect werkt... kjajkakj als het helpt, ik hoop dat iemand een antwoord heeft, want ik zit ingewikkeld in dit probleem xDD:D

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 3 maanden geleden #46020 door handmatig-mechanisch
Als je met de fabrieksinstelling 30 compressie hebt, is er iets mis. Het kan zijn dat dit vaak voorkomt bij Suzuki's waar de nokkenaspoelie twee kanalen heeft, oftewel twee standen. Het zou daar kunnen liggen, want als je een verkeerde compressie hebt, is er een probleem met de timing of klepafstelling. Zijn die afgesteld?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 3 maanden geleden #46026 door handmatig-mechanisch
Nou... hier weer:D
groeten... Nou, het probleem met de nokkenasbewegingen hebben we al gecontroleerd en ook de klepafstelling... Het voertuig start nu, maar het duurt bijna een half uur voordat het start -.. maar als het start, werkt het goed en plotseling pff stopt het en moeten we het opnieuw starten... Als we het starten, alsof we het aanraken, heeft het de neiging om te starten, maar dan gaat het heel lang door, de motor draait en draait

de vraag is of er problemen kunnen zijn met de carrosserie of zoiets?

:D aa en bedankt aan de mensen die op het onderwerp hebben gereageerd, het is nuttig geweest:D