Zoek MDM

Bulletin

of

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #45916 door handmatig-mechanisch
o Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik ben nieuw hier. Ik heb een probleem met een Opel Corsa C type Z12XE. Ik heb de cilinderkoppakking en de distributiekettingset vervangen met het bijbehorende gereedschap, maar nu start hij niet meer. Het lijkt erop dat er geen brandstof binnenkomt en dat de injectiehelling niet goed wordt gevuld.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #45918 door handmatig-mechanisch
Handmatig-mechanische reactie op het onderwerp of
Hoi Jezus, wat er gebeurd zou kunnen zijn, is dat de klepstoters opgezwollen waren van de olie en dat je kleppen ingedrukt zijn, waardoor hij niet start (dit gebeurt meestal bij hydraulische klepstoters). Ik weet niet of je dit hebt opgemerkt voordat je de cilinderkop monteerde. Sommige mensen draaien ze met de hand tot ze dicht zijn (het duurt even voordat ze leeg zijn).
Een andere mogelijkheid is dat de brandstofrail niet genoeg brandstof krijgt, of dat er geen druk op staat. Controleer door het contact aan te zetten en de brandstofslang te verwijderen of de pomp werkt wanneer je de motor start.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #45926 door handmatig-mechanisch
Handmatig-mechanische reactie op het onderwerp of
Controleer eerst wat je nodig hebt om de auto te starten: vonk of brandstof, niets bijzonders. Vergeet niet de aarding aan te sluiten die bij de thermostaat zit, want je vergeet het altijd en dan start de auto niet, hahaha.