Zoek MDM

Bulletin

De elektrische ventilator start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #45799 door handmatig-mechanisch
De elektrische ventilator start niet Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo. Ik heb problemen met een Renault Express uit 1996. Ik heb onlangs een slang moeten vervangen die de koelvloeistoftank met de waterpomp verbindt. Deze is gebarsten omdat de solenoïde niet aansloeg. Ik wilde weten of de solenoïde beschadigd is en ik hem moet vervangen, of dat er een ander probleem is. Alle hulp is welkom. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #45802 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: De elektrische ventilator start niet.
Controleer de zekeringen. Mogelijk is de zekering van de ventilator doorgebrand.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #45809 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: De elektrische ventilator start niet.
Het begint altijd bij de zekeringen. Koppel vervolgens de radiatorlamp los en maak een brug in de kabels om te kijken of ze starten. Als dat wel gebeurt, ligt het probleem bij de lamp. Als hij niet start, kan er een defect in het relais of in de bedrading zitten. Franse auto's moeten goed ontlucht worden om de ventilatoren te laten werken. Je moet de staat van de thermostaat controleren, maar gemiddeld moet een Franse auto 40 minuten ontlucht worden.