Zoek MDM

Bulletin

Trillingen in de carrosserie van een Mitsubishi L200

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar en 7 maanden geleden #53037 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Trillingen in de carrosserie van de Mitsubishi L200
Hallo, ik heb hetzelfde probleem. De carrosserie trilt in de 3e en 4e versnelling. Ik heb het middenlager, de twee motorsteunen, de versnellingsbaksteunen en de olie van het differentieel, de versnellingsbak en de tussenbak al vervangen, maar het probleem is nog steeds hetzelfde. De trillingen blijven vooral in de 3e en 4e versnelling. Mijn auto is een Mitsubishi L200 4x4 uit 2008. Kan iemand me helpen bepalen welk onderdeel ik moet vervangen en me vertellen waar het probleem precies zit?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
4 jaar en 9 maanden geleden #54178 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Trillingen in de carrosserie van de Mitsubishi L200
Hoi, heb je het probleem kunnen oplossen? Mij overkomt hetzelfde. Ik heb de helft van de auto al vervangen en niets.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
4 jaar en 8 maanden geleden #54187 door handmatig-mechanisch
Een trillende auto kan hoogstwaarschijnlijk te wijten zijn aan kromgetrokken remschijven. Ook schommelingen in de remtemperatuur kunnen de oorzaak zijn van de trillingen in de carrosserie.