Hallo vrienden, ik zeg jullie, ik heb een Mitsubishi L200 diesel uit 2010; het gebeurt wel eens dat wanneer ik een bepaald toerental bereik, 1500 tot 2000 tpm, de carrosserie als een gek trilt. Hij start als ik in de 3e versnelling zit en ik ga naar de 4e versnelling met ongeveer 60 km/u, maar als ik bijvoorbeeld van de 3e naar de 4e versnelling ga met ongeveer 70 km/u, ongeveer 2500 tpm. Hij trilt helemaal niet, maar in 4x4 H trilt hij ook, maar in 4x4 L trilt hij helemaal niet; Ik heb de achterste aandrijfas, de koppelingsset en het stuurwiel al vervangen. Ik heb ook de voorste aandrijfas verwijderd en het zonder geprobeerd, maar het trilt nog steeds. Ik heb de lagers van het achterste differentieel vervangen, de uitlijning en balancering zijn ook gedaan en er zitten nieuwe banden op, maar het trillen is er nog steeds en het neemt helemaal niet af. Het is de moeite waard om te vermelden dat het niet trilt als ik stop met accelereren, maar wel als ik accelereer. Je voelt de trillingen aan de voorkant beginnen en ze worden door de hele carrosserie doorgegeven. Ik hoop dat u mij kunt helpen, heel erg bedankt!