Zoek MDM

Bulletin

Trillingen in de carrosserie van een Mitsubishi L200

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden #45730 door handmatig-mechanisch
Trillingen in de carrosserie van de Mitsubishi L200 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik zeg jullie, ik heb een Mitsubishi L200 diesel uit 2010; het gebeurt wel eens dat wanneer ik een bepaald toerental bereik, 1500 tot 2000 tpm, de carrosserie als een gek trilt. Hij start als ik in de 3e versnelling zit en ik ga naar de 4e versnelling met ongeveer 60 km/u, maar als ik bijvoorbeeld van de 3e naar de 4e versnelling ga met ongeveer 70 km/u, ongeveer 2500 tpm. Hij trilt helemaal niet, maar in 4x4 H trilt hij ook, maar in 4x4 L trilt hij helemaal niet; Ik heb de achterste aandrijfas, de koppelingsset en het stuurwiel al vervangen. Ik heb ook de voorste aandrijfas verwijderd en het zonder geprobeerd, maar het trilt nog steeds. Ik heb de lagers van het achterste differentieel vervangen, de uitlijning en balancering zijn ook gedaan en er zitten nieuwe banden op, maar het trillen is er nog steeds en het neemt helemaal niet af. Het is de moeite waard om te vermelden dat het niet trilt als ik stop met accelereren, maar wel als ik accelereer. Je voelt de trillingen aan de voorkant beginnen en ze worden door de hele carrosserie doorgegeven. Ik hoop dat u mij kunt helpen, heel erg bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden #45733 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Trillingen in de carrosserie van de Mitsubishi L200
Hallo, controleer de bevestigingen van de motor-transmissie (reflectoren) voor eventuele gebroken of losse onderdelen en of alles beweegt als u gas geeft...groet!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 4 maanden geleden #45758 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Trillingen in de carrosserie van de Mitsubishi L200
Beste vriend, de L200 heeft een interne balansas die synchroniseert met de betreffende markeringen. Als deze niet in perfecte staat is, absorbeert hij in plaats van motortrillingen, nog meer trillingen. Ik hoop dat deze informatie nuttig voor je is... ;)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 2 maanden geleden #52315 door handmatig-mechanisch
Geachte heer,

Heeft u uw probleem opgelost? Ik heb precies hetzelfde probleem... Ik heb dit probleem al sinds ik de koppelingsset heb vervangen en een klep heb geplaatst.

Laat me weten of u het hebt kunnen oplossen.

Bedankt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar en 4 maanden geleden #53036 door handmatig-mechanisch
Hoi, ik heb precies hetzelfde probleem. In de derde versnelling trilt hij een beetje, maar zodra ik 4 versnellingen rijd bij 60 km/u trilt de carrosserie overmatig. Ik heb het middenlager, de twee motorsteunen en de versnellingsbaksteunen al vervangen, maar de trillingen zijn nog steeds hetzelfde in de derde en vierde versnelling. Kan iemand me helpen, want de trillingen zijn nog steeds hetzelfde en ik wil graag weten wat ik moet vervangen om te zien of het probleem in de versnellingsbak zit of wat er mis is?