Zoek MDM

Bulletin

Naam van dit onderdeel: Elantra 2011 Engine (gecorrigeerd)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden - 11 jaar en 8 maanden geleden #45705 door handmatig-mechanisch

Forumvrienden, kunnen jullie me de naam vertellen van het onderdeel dat ik in de motorafbeelding heb gemarkeerd? Ik moet het kopen, maar ik weet de naam niet eens. De motor is van een Elantra GLS uit 2011, Amerikaanse versie. Als jullie ook een website weten waar ik hem kan kopen, is dat nog beter. Zo niet, dan zoek ik hem op naam.

Alvast bedankt.
Laatst bewerkt: 11 jaar 8 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #45715 door handmatig-mechanisch
Reactie van een handmatige monteur op het onderwerp: Naam van dit onderdeel: 2011 Elantra-motor (gecorrigeerd)
Hallo, dat lijkt een gasklepactuator (voor het variabele inlaatspruitstuk) te zijn, ook wel een capsule genoemd, een vacuümlong, die wordt aangestuurd door de solenoïdeklep die hieronder te zien is, waar de vacuümbuizen vandaan komen. Ik neem aan dat deze een gasklepas aanstuurt om de lucht door een geschikt spruitstukpad te leiden (korter of langer...).

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #45728 door handmatig-mechanisch
Reactie van een handmatige monteur op het onderwerp: Naam van dit onderdeel: 2011 Elantra-motor (gecorrigeerd)
Bedankt Ismael. Je reactie heeft me echt geholpen de naam te vinden. Ik heb het in het Engels opgezocht als ACTUATOR, en zo heb ik de winkels gevonden waar ik het kon kopen. Je hebt me uit de brand geholpen.

Nogmaals bedankt.