Zoek MDM

Bulletin

Mijn Grand Am start op en een paar seconden later schakelt hij weer uit.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden #45646 door handmatig-mechanisch
Hallo vrienden, ik heb een Pontiac Grand Am GT2000 en ik heb een klein probleempje wanneer ik door een overstroomde straat rijd. Het dashboard viel uit, de stereo viel uit, alles viel uit. De auto begon een paar meter later te haperen, maar stabiliseerde zich een paar minuten later weer. Ik probeerde hem te starten met startkabels, maar niets hielp. Ik heb een sleepwagen gebeld. De volgende dag probeerde ik hem te starten en ik trok de contactsleutel eruit, maar nu slaat hij drie seconden later weer af alsof de stroom is uitgevallen. Ik heb de benzinepomp gecontroleerd en die werkt prima. Ik hoop dat iemand iets weet, zodat hij/zij me kan helpen. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden - 11 jaar en 5 maanden geleden #45648 door handmatig-mechanisch
Reactie van een monteur op het onderwerp: Mijn Grand Am gaat aan en enkele seconden later weer uit.
Hallo allemaal, Rivasger, allereerst mijn oprechte excuses voor wat je is overkomen. Waarschijnlijk is de doos met de hoofdzekeringen en relais in de motorruimte, onder de motorkap, nat geworden. Gebruik een föhn om de hele stroomverdeling, van de accupolen tot de hoofdvoeding, grondig droog te maken. Ik raad af om de auto op deze manier te laten rijden; dit kan verdere schade veroorzaken. Droog alles af en neem dan contact met ons op. Veel succes en met vriendelijke groet.
Laatst bewerkt: 11 jaar 5 maanden geleden door . Reden: spelling

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.