Zoek MDM

Bulletin

Brandstofverlies Renault 2.2 dci-motor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden #45552 door handmatig-mechanisch
Brandstofverlies Renault 2.2 dci-motor Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik schrijf weer met een ander probleem. Vier dagen geleden begon er brandstof te lekken uit een paar kleine plastic "verdelers" boven de injectoren. Deze verdelers zitten met een clip vast aan de rest van de injector. Ik voeg een foto bij ter verduidelijking.
Ik stel uw reactie zeer op prijs, of als iemand een soortgelijk probleem heeft gehad.
Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden #45566 door handmatig-mechanisch
Reactie van een monteurshandleiding over het onderwerp: Brandstofverlies, Renault 2.2 dci-motor
injectoren vervangen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden #45619 door handmatig-mechanisch
Reactie van een monteurshandleiding over het onderwerp: Brandstofverlies, Renault 2.2 dci-motor
Hoi alfredoe2264, ik heb de foto waar je het over hebt niet gezien, maar online afbeeldingen van die motor tonen hem als een common-rail systeem met directe injectie. Die leidingen waar je het over hebt, zijn een hogedrukinjectiesysteem. Het zou niet duur moeten zijn, maar het is beter om naar een professional te gaan. Als je iets verkeerd doet, werkt het niet, en als er vuil in komt bij het losdraaien of terugplaatsen en een injector beschadigt, wordt dat een dure grap.
Succes.