Zoek MDM

Bulletin

probleem met cavaleir 2.2 1999

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45547 door handmatig-mechanisch
Probleem met Cavaleir 2.2 1999 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik heb mijn Cavalier laten afstellen door een monteur.
Hij heeft de metalen drijfstangen vervangen
, de krukas gecorrigeerd en de cilinderkop gereviseerd.
Na 100 km begon hij te rinkelen. Ik heb hem in de garantie laten zetten
en hij heeft het gecontroleerd. Nu zegt hij dat de zuigers en de zuigerveren niet werken, omdat ik de auto oververhit heb, terwijl de temperatuur nooit is gestegen. De auto start wel en er komt geen uitlaatgas uit. Klopt dat of liegt hij?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45554 door handmatig-mechanisch
Manual-mecanica 's reactie op het Cavaleir 2.2-probleem uit 1999
Als ik de ringen vervang, laat degene die dit heeft gedaan dan maar antwoorden, want ze "verdwijnen" niet door oververhitting. En als de motor oververhit raakt na 100 km na de reparatie... of als hij niet goed is ontlucht, of als hij de motor niet goed in elkaar heeft gezet, WIL HIJ JE VOOR DE LINIE ZETTEN. Het kan zijn dat het geluid dat begon te maken door iets los zat... of door een ring die erop is gezet, via een inlaatkanaal... VERTROUW NIET OP WAT HIJ JE VERTELT...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45568 door handmatig-mechanisch
Ik ben het helemaal met Isma eens. Klaag of ga zelfs naar een andere werkplaats om het te laten controleren, want zij zouden het voor je moeten oplossen, het is hun schuld.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45572 door handmatig-mechanisch
Vrienden, ik zeg jullie dat ik de zuigers heb gedemonteerd en dat er drie tegen de monobloc aan hebben geschuurd en dat de zuigerveren beschadigd zijn, volgens wat jullie me verteld hebben. Ik heb ze jullie laten zien en ze zien er aan beide kanten versleten uit. Wat vinden jullie ervan?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45580 door handmatig-mechanisch
Het lijkt erop dat hij ze "verkeerd" heeft gemonteerd... ofwel de zuigers (tegen de pijl of positie in) of de segmenten (naar beneden...) dat lijkt me... wees voorzichtig met deze "idioot" die je "geld" afhandig wil maken, anders had hij die slijtage al opgemerkt voordat hij iets monteerde... en dat merk je niet na 100 km... tenzij de motor slecht gemonteerd is, wat deze man volgens mij heeft gedaan, anders had hij het niet gerepareerd en had hij je verteld dat je de cilinders moest corrigeren, etc... en dan nog niet bij één cilinder, maar om het helemaal af te maken... bij drie van de vier... Ik zal je niet meer vertellen, vriend, vertel het hem heel duidelijk...!! LAAT HIJ JE GEEN VERHALEN VERTELLEN!!!