Zoek MDM

Bulletin

Is de krukas van een Kia Picanto compatibel met I10?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45539 door handmatig-mechanisch
Is de krukas van de Kia Picanto compatibel met I10? Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal,
ik ben nieuw en een beginner, wat betekent dat ik een beetje de weg kwijt ben wat betreft mechanica, maar ik moet controleren of de krukas van een Kia Picanto compatibel is met een Hyundai I10. Als de motorcodes overeenkomen (G4HG), betekent dit dan dat de krukassen hetzelfde zijn?
Ik heb op internet gezocht naar informatie over de I10, maar kan geen werkplaatshandboeken, onderdelenlijsten of wat dan ook vinden...:(
Kunt u mij helpen?
Alvast bedankt...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45622 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Kia Picanto krukas compatibel met I10?
Controleer of de cilinderinhoud hetzelfde is. Deze kan namelijk variëren. Als de motorcode en de cilinderinhoud hetzelfde zijn, kan dit ook het geval zijn.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #45750 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Kia Picanto krukas compatibel met I10?
Mmm, het is niet altijd zo. Soms verandert de hoogte van de assen. De beste manier is om het op te nemen en te meten. Maar waarom wil je het veranderen? Wat is er gebeurd? Waarom corrigeer je het niet?