Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 306 XS 1.6 brandt niet goed en ik word er gek van

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden - 11 jaar en 5 maanden geleden #45598 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Peugeot 306 XS 1.6 brandt niet goed en ik word er gek van.
Hoi maat, kijk, ik had een soortgelijk probleem en ik heb alle sensoren en de bedrading gecontroleerd en alles was in orde. Het enige wat ik had was de ontstekingsmodule, die in mijn geval afkomstig is van de TU5JP-motor met Bosch MP5.1-inspuiting, die in de computer is ingebouwd. Als je verstand van elektronica hebt, maak hem dan open en controleer de twee transistors erin die voor de ontsteking zorgen. En als je de mogelijkheid hebt om het met een andere computer te proberen, doe dat dan zolang er geen blokkade is. Ik stuur je de handleiding bijgevoegd.
Daar zie je de verschillende soorten injectie: Bosch, Magneti Marelli.
Succes.
Laatst bewerkt: 11 jaar 5 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden #45599 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Peugeot 306 XS 1.6 brandt niet goed en ik word er gek van.
Hoi maat, kijk, ik had een soortgelijk probleem en ik heb alle sensoren en de bedrading gecontroleerd en alles was in orde. Het enige wat ik had was de ontstekingsmodule, die in mijn geval afkomstig is van de TU5JP-motor met Bosch MP5.1-inspuiting, die in de computer is ingebouwd. Als je verstand van elektronica hebt, maak hem dan open en controleer de twee transistors erin die voor de ontsteking zorgen. En als je de mogelijkheid hebt om met een andere computer te testen, doe dat dan zolang die niet geblokkeerd is. Ik stuur je de bijgevoegde handleiding.
Er zijn verschillende soorten injectie: Bosch en Magneti Marelli.
geluk

Bijgevoegd bestand:

Bestandsnaam: peugeot_306.zip
Bestandsgrootte: 35,62 MB

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.