om de distributie te controleren dacht ik al dat ik een tandje had overgeslagen etc. maar diezelfde dag nam ik hem mee en besloot ernaar te kijken, dat wil zeggen ik heb de poelie en dergelijke verwijderd en de afdekking die hem bedekt verwijderd en hem zorgvuldig onderzocht zonder hem te verwijderen natuurlijk heb ik alleen de afdekking verwijderd om hem te onderzoeken en alles is correct maar hoe dan ook wat ik je vertel is dat hij de eerste keer start en koud, koud, 's ochtends vroeg, ook al is dat eigenlijk wanneer het het meest zou moeten kosten maar het is het tegenovergestelde hij start perfect en wat betreft accelereren ik accelereer hem als hij koud is en het lijkt goed te gaan maar als hij al op temperatuur is begint de motor meteen anders te lopen alsof het een 3 zuigermotor is maar in werkelijkheid doet hij dat niet, hij verbrandt gewoon niet goed en hij ruikt naar slecht verbrande benzine en als hij opwarmt en ik accelereer lichtjes kun je deze explosies horen soms een beetje luider door een ophoping van benzine denk ik maar alleen als ik accelereer en als hij stationair draait explodeert hij ongeveer elke minuut maar als De auto is al heet, zou het kunnen zijn de ckp, oftewel de krukassensor. Mij is verteld dat als die een foutmelding geeft of uitvalt, de computer dat niet als een fout detecteert, tenzij er een vaste waarde wordt aangegeven. Ik overwoog al om hem te vervangen, omdat een van de onderdelen die mijn broer me had gestuurd, samen met de andere onderdelen die volgens hem de defecten leken te zijn om er één uit te sluiten, een krukassensor was, oftewel de ckp, als ik het goed heb. Met vriendelijke groet.