Hartelijk dank ismael53, nog een paar vragen omdat je ervaringen hebt met die auto. Zoals ik al zei, ik heb de bobine vervangen, de injectoren schoongemaakt en dergelijke, maar de auto lijkt wel verdronken, alsof het een 3-cilinder is, maar alleen als hij ongeveer 70 graden in temperatuur bereikt en hij maakt wat kleine explosies, dat wil zeggen, backfires maar heel klein en hij stoot geen rook uit, de druk van de helling van wat ze me vertelden bij Bosch auto service, die zich speciaal toeleggen op injectie, ze hebben het gemeten en het klopte volgens wat ze me vertelden, maar wat je me net vertelde over de elektronische ontstekingsmodule, ik heb het niet eens opgemerkt, sterker nog, ik weet niet waar het zit of omdat ik er al zo veel naar heb gekeken, ik weet niet eens waar mijn hoofd is, kunt u mij vertellen waar deze elektronische ontstekingsmodule zich bevindt, zodat ik er morgen zeker van kan zijn of wanneer ik ernaar kan kijken, de temperatuursensor en de nieuwe thermostaat komen morgen aan en ik zal ze vervangen, ik heb ook een inlaatdruksensor besteld, groeten en heel erg bedankt