Zoek MDM

Bulletin

Mijn Seat Inca start niet als hij koud is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45474 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, dit is mijn eerste keer, dus ik hoop dat ik het goed kan uitleggen en dat ik begrepen word.
Het probleem is dat mijn Seat Inca 1900D uit 1999 niet start als hij koud is, en het gloeibougielampje brandt niet eens. De gloeibougies zijn onlangs vervangen.
Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45476 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Mijn Seat Inca start niet als hij koud is.
Hoi Manuru, ik neem aan dat dit model GEEN koudstartkabel heeft, dus controleer eerst de 50A-zekering, voor het geval er kortsluiting is in de bedrading van de verwarming, controleer dan de temperatuursonde en meet de weerstand tussen polen 1 en 3. Deze zou een temperatuur van 20ºC moeten opleveren (ongeveer 980 tot 1180 ohm). Als de waarde buiten deze waarden ligt, geeft de verwarmingmodule mogelijk geen signaal om in te grijpen (als de sonde in orde is, controleer dan ook of deze module stroom krijgt).

* Als u meer informatie wilt, raad ik u aan de handleiding van de "seat ibiza-cordoba/97" te downloaden in het gedeelte handleidingen (uw motor staat daar) Groeten!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.