Zoek MDM

Bulletin

gasmarker

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45473 door handmatig-mechanisch
brandstofmeter Gepubliceerd door manual-mecanica
Kan de vlotter van de brandstofpomp van een Cadillac STS uit 2001 gerepareerd worden? Hoe repareer ik hem? De naaldindicator geeft altijd vol aan.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #45489 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp brandstofmeter
Ik ben geen monteur, dus het spijt me als ik niet genoeg kennis heb om het in het begin uit te leggen. Je moet de benzinetoerenteller nooit weggooien. Als de vlotter kapotgaat, is het precies andersom. Het geeft niets aan. Als er een lek is, komt de benzine binnen en zakt de benzine naar beneden, wat aangeeft dat er geen benzine meer in zit. Je moet de tank dan laten zakken. Ik denk dat de vlotter daar zou moeten zitten. Koppel de benzinepomp los zonder de vlotterkabels los te koppelen. Open de schakelaar zonder de auto te starten. Je kunt de vlotter bewegen om erachter te komen of het echt de vlotter is of een kabel. Sommige zijn zo dun als haar. Je moet het hele flotatiesysteem controleren als het goed werkt. Ik heb er net eentje gerepareerd zonder er verstand van te hebben. In dit geval ging de indicator op en neer, maar gaf geen echte waarde weer. Ik ben begonnen met het demonteren van de tank en alles te controleren. Ik vond details van losgekoppelde verbindingen, maar het probleem zat in de toerenteller. Er was een weerstand open (gebarsten). Deze is vervangen en klaar voor gebruik.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.