Zoek MDM

Bulletin

DODGE NEON VERSNELLING EN GAAT NIET BOVEN DE 2000 RPM

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45434 door handmatig-mechanisch
DODGE NEON VERSNELLING EN GAAT NIET BOVEN DE 2000 RPM Gepubliceerd door manual-mecanica
HELP ALSJEBLIEFT, IK HEB EEN DODGE NEO UIT 2002 MET EEN MOTOR UIT 2005, STANDAARD 2.0 L, ÉÉN BOOM, ALLES IS UIT 2002, IK HEB EEN PROBLEEM DAT IK GA EN DE MOTOR TOEREN DRAAIT, MAAR NIET MEER DAN 2000 RPM GAAT, IK LAAT HET GAS LOS OM STUKJE VOOR STUKJE VOORUIT TE GAAN, MAAR DEZE BEREIKT SLECHTS 2000 RPM, IK HEB DE BRANDSTOFPOMP, DISTRIBUTIERIEM, AFSTELLING, SENSOR SCHOONMAKEN, ETC. AL VERVANGEN, EEN ELEKTRICIEN ZEIDE DAT HET DE COMPUTER WAS, WANT VOORDAT DEZE NIET EENS VOORUIT GING, HIJ NEEMDE EEN KABEL VAN EEN RELAIS EN VERBINDDE DIE DIRECT MET DE ACCU EN STARTTE, MAAR HET GAAT ALLEEN VORDERT LANGZAAM EN ALLEEN IN HET VLIEGTUIG, HELP ALSTUBLIEFT

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45435 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mecaniciens op het onderwerp: De Dodge Neon accelereerde wel, maar kwam niet boven de 2000 RPM.
Het zou de transmissielijn kunnen zijn. Sommige auto's accelereren niet in neutraal ter bescherming, en op hoge snelheid accelereert hij wel goed. Misschien bereikt het signaal van de versnellingsschakelaar de computer niet en detecteert deze niet dat hij al in de versnelling staat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45436 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-Mecaniciens op het onderwerp: De Dodge Neon accelereerde wel, maar kwam niet boven de 2000 RPM.
Als er een transmissiereparatie nodig is, kan het zijn dat de desynchronisatie van de versnellingspook een fout in de sensoruitlezing veroorzaakt en daardoor de toerenregeling blokkeert.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45441 door handmatig-mechanisch
Of het nu in vrijstand of op snelheid is, als je het gaspedaal helemaal intrapt, bereikt hij slechts 2000 toeren per minuut. Van de eerste tot de vijfde versnelling doet hij hetzelfde. Hij beweegt vooruit, maar de naald blijft daar staan. Je hoort de motor brullen bij vol gas. Als je hem helemaal intrapt, komt de naald niet boven de 2000 toeren per minuut. Hij kan wel lopen, maar heel langzaam. Als ik rem op de bumpers of de trilplaten, gaat hij niet terug. Ik moet snel rijden. Ik praat niet eens over de centimeters of de helling. Het is alleen de motor die brult, maar hij gaat niet omhoog. HELP ALSJEBLIEFT, IK BEN radeloos. Met zoveel kosten, vertelde de laatste elektricien me dat het een mechanisch probleem was, dat het de koppelingsset was, en de monteur vertelde me dat het probleem elektrisch is, dat hij niets garandeert als de koppelingsset ook wordt vervangen, wat extra kosten met zich mee zou brengen. Bij voorbaat dank voor uw hulp.