Zoek MDM

Bulletin

KIA SEPHIA 2000

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden - 11 jaar en 6 maanden geleden #45231 door handmatig-mechanisch
KIA SEPHIA 2000 Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemiddag allemaal, ik heb een probleem met mijn Kia Automatic 1.8 uit 2000. Als ik stop bij een stoplicht of stoplichten, slaat hij af of doet alsof hij wil afslaan. Ze hebben de luchtmassameter al gecontroleerd, het gasklephuis schoongemaakt, de injectoren gereinigd, maar niets.
De monteur vertelde me dat het de computer zou kunnen zijn die foutieve signalen afgeeft, omdat hij aangeeft dat de codes van de scanner onjuist zijn. Oh, en wat me ook is opgevallen, is dat hij het vaker doet als ik er benzine in doe en dan weer minder. Ik zou jullie reacties op prijs stellen...
Laatst bewerkt: 11 jaar en 6 maanden geleden door . Reden: fout in jaartal

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45232 door handmatig-mechanisch
Reactie uit een monteurshandleiding over het onderwerp van de KIA SEPHIA uit 2000
Hallo, controleer de bougies om te zien of ze erg versleten zijn. Met vriendelijke groet!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45233 door handmatig-mechanisch
Reactie uit een monteurshandleiding over het onderwerp van de KIA SEPHIA uit 2000
Sorry, ik vergat te vermelden dat ik de bougies en het luchtfilter al heb vervangen. Bedankt, Ismael53.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45234 door handmatig-mechanisch
Nou, je zou moeten kijken of de brandstofpomp goed werkt. En dan nog iets om te controleren: de brandstoftank is niet verstopt of de atmosferische filterbus is verstopt (ik zeg dit vanwege wat je zei toen je tankte). Welke foutcodes geeft hij aan?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45235 door handmatig-mechanisch
Ik weet het nummer niet meer, ik weet alleen dat het een doos was, maar de doos is in uitstekende staat. Ik zal je aanbeveling in overweging nemen, bedankt.