Goedemorgen, ik waardeer uw antwoorden. Ik heb het volgende probleem: ik heb een Honda Partner uit 1997. Deze werkte normaal totdat ik op een dag gas gaf en de auto het gaspedaal niet meer gehoorzaamde. Ik trapte het gaspedaal helemaal in, maar er was weinig respons. De auto komt heel langzaam vooruit, alsof hij verdrinkt. Het voelt alsof de benzine niet goed wordt toegediend, of als ik het gaspedaal intrap, doet de auto dat niet. Soms werkt de auto wel normaal, maar dan gebeurt hetzelfde. Ik trap het gaspedaal in, maar de motor reageert niet, de auto accelereert heel langzaam. Het is een automatische versnellingsbak. De versnellingen werken wel normaal, dus ik denk niet dat het aan de versnellingsbak ligt. Samen met een vriend hebben we het brandstoffilter vervangen en dat werkte prima. Maar na een maand gebeurde hetzelfde weer. We hebben het brandstoffilter opnieuw vervangen, maar het is nog steeds hetzelfde. Beste vrienden van de community, als jullie meer ervaring hebben, weet ik dat jullie me kunnen helpen en ik ben jullie daar heel dankbaar voor.