Zoek MDM

Bulletin

probleem met vw-aanwijzer

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45104 door handmatig-mechanisch
Probleem met VW Pointer Geplaatst door manual-mecanica
Hallo goedemiddag vrienden, ik heb een probleem met een VW Pointer. Het probleem is dat de auto bij accelereren stikt en erg onregelmatig loopt. We hebben de TPS-klep, IAK-zuurstofsensor en de MAF al gecontroleerd, maar niets komt overeen. We hebben ook gecontroleerd of de timing niet goed was en of er een stroompiek was, maar niets. De brandstofpomp is vervangen en het komt niet overeen. Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Hoe kan ik je wat gegevens geven? Het is een Pointer uit 2001, 1.8 motor.
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt. Groeten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45105 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mecanica op het VW Pointer-probleem
Hallo, ik raad je aan om na het starten de bougies te controleren om te zien of ze nat, erg zwart of wit zijn. Op basis hiervan kun je zien of er een probleem is met teveel of te weinig brandstof. Je zou een probleem kunnen hebben met de regelaar (teveel brandstof) of een probleem met de brandstoftoevoer naar de pomp of in de pomp zelf. Je kunt ook een probleem met de ontsteking (bougiekabels, enz.) niet uitsluiten. Met vriendelijke groet!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45127 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mecanica op het VW Pointer-probleem
Als de auto schokt of slecht start, kan het aan de ontstekingsmodule liggen (ik denk dat het bij de bobine hoort).