Zoek MDM

Bulletin

achteruitrijlichten

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45093 door handmatig-mechanisch
achteruitrijlichten Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik ben nieuw op deze pagina! Ik heb een R19 mod99 diesel, ik ben hem aan het opknappen, zeg maar! Ik kwam erachter dat hij geen achteruitrijlichten, geen lampen, geen lamphouders en geen kabels heeft. Ik ben best handig met auto-onderdelen. Als iemand me kan helpen met de installatie, zou ik dat waarderen. En alles wat je verder nog kunt bijdragen... Ik weet hoe ik de koeling en de remmen moet doen. Nu ben ik ook bezig met de airconditioning, ik probeer te kijken of ik die kan repareren. Nou, alle hulp is welkom!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45099 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp achteruitrijlichten
Hallo seba3003, welkom op het forum!! In de versnellingsbak zit een achteruitrijschakelaar, die na verloop van tijd meestal kapotgaat (controleer dit). Wat de lamphouder betreft, zoek er eentje op een sloop en knip ook de stekkers door de kabel door, zodat je hem kunt aansluiten op de bedrading van je auto (kijk of je auto stekkers heeft). Dat was het voor nu. Mocht je vragen hebben, dan zijn we hier. Kop op!

** (wees voorzichtig bij het verwijderen van de versnellingsbakschakelaar, als deze onderaan zit, kan er olie uit lekken) **

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.