Hallo fiat147, bedankt voor je antwoord. Ja, ik heb een 2.4-motor en het verbruik is 1,5 liter per 10 km. Toen ik het uitzocht, bleek dat het ongeveer 1,0 x/c 10 km zou moeten zijn. Ik controleer de benzinedruk met een zelfgemaakte toerenteller. De pomp is net nieuw en ik zou voor de benzineregelaar gaan. de vooruitgang bracht ik hem naar een monteur en liet hem op 10 graden staan, ik had hem op 20, de distributie werd vervangen door een nieuwe en hij werd naar twee monteurs gebracht en ze zeiden dat hij goed was geïnstalleerd, het gasklephuis was verplaatst vanwege instabiliteitsproblemen met de motor, veel trillingen, drie monteurs controleerden het, ze vonden het probleem pas toen mijn broer een luchtlek in het gasklephuis ontdekte vanwege een pakking, ondertussen hadden ze hem al overal verplaatst, onlangs ging ik rond het middaguur naar een andere stad de truck raakte helemaal dood, hij kon niet meer dan 100 km rijden en gebruikte de volgende dag 's nachts een kwart tank De truck liep als nieuw, ik durfde zelfs in te halen en ik gebruikte geen benzine. Zoals je kunt zien, ben ik een beetje in de war. Ik heb net een ander probleem geplaatst met een handleiding die ik heb gedownload. Ik weet niet of je het kunt beoordelen en er commentaar op kunt geven. Bedankt en groeten.