Hallo vrienden, mijn naam is Jeisus en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb een Nissan dubbele cabine pick-up gekocht en zoals gewoonlijk ben ik opgelicht. Om een lang verhaal kort te maken: ik heb een gedeeltelijke motorrevisie laten uitvoeren: de cilinderkoppen zijn gevlakt, de lagers en zuigerveren zijn vervangen, de bougiekabels zijn vernieuwd en er is een complete onderhoudsbeurt uitgevoerd, inclusief het reinigen van de brandstofinjectoren. Door de slechte monteurs hebben ze aan het gasklephuis geknoeid, waardoor ik praktisch zelf monteur moest worden. Ik heb hier een handleiding voor het brandstofsysteem gevonden en ontdekt hoe ik het gasklephuis moet afstellen. De truck is er een stuk beter op geworden, want hij sloeg terug en was traag; hij reageerde niet goed bij het accelereren. Ik heb een schroef achter het gasklephuis afgesteld en dat heeft het aanzienlijk verbeterd. Hij rijdt nu iets sneller, maar verbruikt nog steeds veel benzine. Oh, en ik vergat te zeggen dat ik flink gas moet geven bij het accelereren. Dan voelt het alsof de motor vermogen vrijgeeft, alsof er een turbo in zit, en er is een knal om hem goed op gang te krijgen. Ik wil niet verder aan de schroef draaien, want nu start hij niet meer direct.