Zoek MDM

Bulletin

GEEN RESERVEONDERDELEN VOOR 99 LAGUNA V6

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45082 door handmatig-mechanisch
GEEN RESERVEONDERDELEN VOOR 99 LAGUNA V6 Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik heb een Renault Laguna 3.0 V6 24v van 190 pk uit 1999 met een defecte koppelingshoofdcilinder. Ik ben al twee maanden op zoek naar een vervangend onderdeel (bij bekende garages, sloperijen en garages in Frankrijk) en heb er nog geen gevonden. Heeft iemand een idee? Als ik er geen vind, moet ik voor een onderdeel van minder dan 300 euro een auto weggooien die als een trein loopt. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45083 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: GEEN RESERVEONDERDELEN VOOR DE 99 LAGUNA V6
Hallo perdido64, ik neem aan dat je doelt op de koppelingscilinder die wordt aangestuurd door het pedaal. Ik neem aan dat je die hebt vergeleken met die van andere modellen... mocht de 2.0l het waard zijn, of iets dergelijks, dan zul je die met een beetje "fantasie" moeten aanpassen, want zoals je zegt, je gaat de auto niet voor zoiets weggooien... net als de Renaults... zoals ze zijn!! Als we hier moeten toepassen wat "Mohammed en de berg" zeiden. Groeten!!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45084 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: GEEN RESERVEONDERDELEN VOOR DE 99 LAGUNA V6
Ik zag dat je gelijk had, er zit een pomp in (dat wist ik niet). Als je ons vertelt wat er mis mee is, is het misschien zelfs mogelijk om hem te repareren, aangezien het zo moeilijk is om hem te vervangen... Groeten!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45085 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, ik ben het eens met meneer Ismael53 wat betreft het gebrek aan serieusheid van sommige merken wat betreft reserveonderdelen, en dan hebben we het niet over auto's van 30 jaar oud... betreurenswaardig. Mensen moeten voorzichtig zijn bij het kiezen van hun auto. Soms, zoals Ismael aangeeft, zit er niets anders op dan beschadigde onderdelen aan te passen of te repareren. Met vriendelijke groet.