Zoek MDM

Bulletin

Renault Trafik-motor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44847 door handmatig-mechanisch
Renault Trafik motor Geplaatst door manual-mecanica
Hallo vrienden, ik ben geen monteur, maar ik gebruik jullie pagina voor een vriend die monteur is.
Mijn vraag is: ik heb een Renault Trafik diesel gekocht, de motor deed het niet meer. Ze vertelden me dat ze erg ingewikkeld en nutteloos zijn, ze schieten omhoog, zuigen olie, ze vliegen weg. Het is zo erg, want of ik de motor moet repareren of een andere moet plaatsen, wat zou beter zijn, een motor van maximaal 18.2000 pk. Zo niet, leg me dan uit hoe ik hem weer in elkaar moet zetten zodat hij niet kapotgaat. Wat is het probleem? Of een andere motor? Zou het een ander merk kunnen zijn? We willen de Trafik gebruiken om kleding en alles wat we kunnen naar scholen op het platteland in Chubut te vervoeren. Bekijk onze pagina over de fases als je wilt weten waarvoor we hem willen gebruiken. Ik zou je antwoorden op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44855 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica onderwerp Renault Trafik-motor
Hallo allemaal, SILVIO2011, ik wil je graag helpen, maar ik ken het model niet. Gefeliciteerd met je goede werk. Met vriendelijke groet en veel succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44856 door handmatig-mechanisch
Model 92 is de dieselmotor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44955 door handmatig-mechanisch
Ik vraag je nogmaals naar het oliesysteem dat verbonden is met de inlaat, waardoor de motoren blazen, olie zuigen en niet meer stoppen. Het idee is om de motor compleet te maken, maar ik ben bang dat als ik die olieradiator die verbonden is met de inlaat, die de zuigerkop smeert, er iets anders gebeurt, er iets kapot kan gaan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44957 door handmatig-mechanisch
Hallo allemaal, SILVIO2011, ik zou je graag willen helpen, maar ik heb nog nooit een verkeersbericht gezien. Een mening geven over iets waar ik niet bekend mee ben, zou onverantwoord zijn. Ik vraag iedereen in de community die bekend is met deze zoekmachines om deze meneer te helpen. Met vriendelijke groet.