Zoek MDM

Bulletin

De motor van mijn Lancer 1.5 4g15 verliest zijn vermogen op heuvels.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45011 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Mijn Lancer 1.5 4g15-motor verliest vermogen op heuvels.
Hallo Ismael en Miguel... Ik zal jullie vertellen dat ik een tijdje geleden, zo'n twee maanden voor de bewuste storing, mijn auto naar de monteur bracht die hem aan het controleren was. Toen hij de garage verliet, bleek volgens hem de bobine beschadigd te zijn... iets wat ik vreemd vond, maar ik heb hem toch gekocht... Toen ik bij de garage aankwam, liet hij de verdeler demonteren en ik, in de veronderstelling dat hij wist wat hij deed, zette hem weer in elkaar. Toen begonnen de problemen. Nu bleef ik me afvragen of ik hem wel goed in elkaar had gezet... dus een paar dagen geleden demonteerde ik de verdeler, en toen ik hem opende, merkte ik als eerste dat de punt van de rotor verbrand was. En toen ik de rest van de onderdelen eruit haalde, zat er iets in wat leek op water met olie. Ik heb alles schoongemaakt, heel voorzichtig weer in elkaar gezet, mijn kabels in de juiste ontstekingsvolgorde gezet en dat was het... dat was het einde van mijn probleem, nu loopt mijn auto weer prima.

Hartelijk dank voor jullie aandacht en medewerking. Met vriendelijke groet en respect.

Angel Mendoza

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 6 maanden geleden #45013 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Mijn Lancer 1.5 4g15-motor verliest vermogen op heuvels.
Hallo Amenyaro, bedankt voor je reactie op de oplossing. Ik was in de war toen je me vertelde dat je dit deed op hellingen van 20 of 30... Ik dacht dat het een brandstofoverloop was...
nou, ik raad je aan om te controleren waar het vuil is binnengekomen, zodat het niet nog een keer gebeurt (een askeerring of -ring...). Groeten!!!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.