Zoek MDM

Bulletin

hulp met een 97 clio

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 4 dagen geleden #44324 door handmatig-mechanisch
Hulp nodig met een Clio uit 1997? Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een Clio uit '97 en het probleem is dat ik voor een stoplicht stond en toen ik hem in de eerste versnelling wilde zetten, ging hij in de achteruit. Zonder de vergrendeling te gebruiken, raak ik hem helemaal niet aan en hij gaat in de achteruit. Hoe kan ik dit oplossen? :) :) :)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 3 dagen geleden #44326 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mechanics op de vraag of ze hulp kunnen krijgen bij een Clio uit 1997.
Hallo pablo1975, ik denk dat het probleem bij de versnellingspook ligt. Til de hoes op om te controleren of er geen lipjes zijn afgebroken en of de vergrendeling vastzit. Controleer ook de versnellingsafstelling. Verwijder de bodemplaat om te kijken of er klemmen loszitten of plastic bussen versleten zijn. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44414 door handmatig-mechanisch
Het antwoord van Manual-mechanics op de vraag of ze hulp kunnen krijgen bij een Clio uit 1997.
Pablo:
Het is heel normaal dat de vergrendelingen van de versnellingspook van een Clio slijten (bij een model uit 1997 is slijtage zelfs heel normaal).
Je kunt ze laten repareren; het is helemaal niet duur en elke monteur kan ze vervangen.
Succes!