Zoek MDM

Bulletin

Vraag over Renault 19 cilinderkop

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden - 11 jaar en 10 maanden geleden #44310 door handmatig-mechanisch
Vraag over Renault 19 cilinderkop Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Renault 19 1.9 diesel. Onlangs is de cilinderkop gebroken en omdat deze gebarsten is, kan deze niet gerepareerd worden, of de reparatie garandeert niet dat de motor lang goed blijft lopen. Mijn vraag is: kan ik een cilinderkop van een 1.9 Renault-motor gebruiken, maar dan met een supercharger?
Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet.
Laatst bewerkt: 11 jaar 10 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #44340 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp : Vraag over een Renault 19 cilinderkop
Hoi alexcarvajal! Ik betwijfel ten zeerste of je hem kunt installeren, aangezien de verbrandingskamer waarschijnlijk compleet anders is en daardoor niet goed functioneert. Waar kom je vandaan? Als je me vertelt welk motortype er in je auto zit, kan ik hier misschien een cilinderkop voor je vinden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #44343 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp : Vraag over een Renault 19 cilinderkop
Hallo, zoals mijn collega je vertelt, is het niet compatibel, niet vanwege de verbrandingskamers (dieselmotoren hebben namelijk een cilinderkop zonder kamer, maar met een voorkamer), waar angelcomauto het volgens mij over heeft. Waar ik niet aan denk is de hoogte, de nokkenas die mogelijk op een ander punt is afgesteld... de hoogte van de kleppen, het spruitstuk... mijn advies is om geduldig te zijn en dezelfde te monteren, om de zaken niet te compliceren. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #44349 door handmatig-mechanisch
Klopt, Ismael53, ik had het over de voorkamer. Je hebt helemaal gelijk, er zijn veel elementen die anders kunnen zijn. Bedankt voor de correctie. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #44412 door handmatig-mechanisch
Bedankt voor je hulp, ik heb je al een privébericht gestuurd angelcomauto, groeten en ik wacht wel, daar gaat het om haha