- Bedankt ontvangen: 2
 Handleidingen voor mechanica

Alles over mechanica en technologienieuws.
											Handleidingen voor mechanica

Alles over mechanica en technologienieuws.

Hallo vrienden, ik zal jullie eens wat vertellen: ik heb een Kia Sportage AT uit 2000. Een week geleden begon hij te haperen. Eerst heb ik, vanwege het overmatige brandstofverbruik, het filter gecontroleerd en het leek alsof het nooit vervangen was... en het had het originele filter... wat ik niet kan vinden zijn de bougies... oh, ik snap het... ik kan het niet vinden, de handleiding die ik heb gedownload behandelt dat onderwerp niet... en die is onvolledig... nou, laten we verder gaan, nu slaat de motor af wanneer ik het dimlicht of grootlicht aanzet. Af en toe slaat de motor niet af, maar er is een zwakke verlichting, zowel van de buitenverlichting als van het dashboard... Ik heb de acculading gemeten wanneer de auto stilstaat: 12,4 V en wanneer de auto rijdt: 13,6 V. Terwijl de motor draaide, controleerde ik of de dynamo goed was door een accuklem los te halen... man, maar als ik de lichten aanzet, stopt het... uuuu ik weet niet wat nog meer, ik ga het zo uit elkaar halen... Ik hoop dat jullie het begrijpen, bedankt, groeten allemaal.
 Hallo vrienden, ik zal jullie eens wat vertellen: ik heb een Kia Sportage AT uit 2000. Een week geleden begon hij te haperen. Eerst heb ik, vanwege het overmatige brandstofverbruik, het filter gecontroleerd en het leek alsof het nooit vervangen was... en het had het originele filter... wat ik niet kan vinden zijn de bougies... oh, ik snap het... ik kan het niet vinden, de handleiding die ik heb gedownload behandelt dat onderwerp niet... en die is onvolledig... nou, laten we verder gaan, nu slaat de motor af wanneer ik het dimlicht of grootlicht aanzet. Af en toe slaat de motor niet af, maar er is een zwakke verlichting, zowel van de buitenverlichting als van het dashboard... Ik heb de acculading gemeten wanneer de auto stilstaat: 12,4 V en wanneer de auto rijdt: 13,6 V. Terwijl de motor draaide, controleerde ik of de dynamo goed was door een accuklem los te halen... man, maar als ik de lichten aanzet, stopt het... uuuu ik weet niet wat nog meer, ik ga het zo uit elkaar halen... Ik hoop dat jullie het begrijpen, bedankt, groeten allemaal.    Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

14 september 2025
14 september 2025