Zoek MDM

Bulletin

Problemen met de Chrysler Town And Country uit 2003

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #44255 door handmatig-mechanisch
Goedemiddag:

Mijn naam is Guillermo, ik ben nieuw in de community en ik heb ernstige problemen met mijn Chrysler Town and Country uit 2003. Wat er gebeurt is dat wanneer ik de sleutel in het contact steek om de auto te starten, alle lampjes gaan branden behalve die van de brandstofpomp, cruisecontrol en oliepomp, en er is geen vonk. Ze zeggen dat het een elektrisch probleem is, maar ik hoor liever jullie mening hierover. Mijn auto rijdt al 7 of 8 maanden niet meer en ik krijg hem niet gestart.
Als iemand weet wat er aan de hand is of wat er aan gedaan kan worden, laat dan een reactie achter en help me. Ik zou het erg op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #44257 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Problemen met de Chrysler Town and Country uit 2003
Hoi Guille. Ik weet niet of de startmotor draait of helemaal niets doet. Als de motor draait maar niet start, gebruik dan een andere sleutel om te controleren of het niet aan de sleutel zelf ligt. Als het nog steeds hetzelfde is, zou ik het injectierelais controleren, dat normaal gesproken de pomp, voeding, ontstekingsmodule, enz. aanstuurt, of een losgekoppelde massa op de ECU. Blijf zoeken.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.