Zoek MDM

Bulletin

probleem met de G2 Matiz, jaar 2006 (Pontiac)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44207 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het probleem van de Matiz G2, jaar 2006 (Pontiac)
Het kleine apparaatje dat je zegt dat trilt, is de solenoïdeklep of het reservoir van de benzinedampafzuiging. Als je een gebarsten leiding hebt, zuigt die lucht aan en vervalst de stationairloop. Ik denk dat je de fout hebt gevonden. Groeten, Miloc

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #44238 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het probleem van de Matiz G2, jaar 2006 (Pontiac)
Groeten! Nou, bij dit model zit de IAC-klep elektronisch, daarom zag ik hem nergens. Ze hebben hem gekalibreerd via de scanner of gereset, wat het ook was en het was prima, de monteur rekende me geen hoge prijs, 150 Mexicaanse pesos (ongeveer 10 Amerikaanse dollars) en het was prima. Wat het andere probleem betreft, nou, dat is de band (die de motor, klimaatregeling en besturing vastpakt, zoiets), die kostte 116 pesos... trouwens, ik vond een video waarin ze uitleggen hoe je het pluizenfilter moet vervangen, dat helemaal verstopt zat met vuil en daarom voelde je de klimaatregeling niet, nu kun je zeggen dat het vastloopt - dit filter komt er bij als je het dashboardkastje verwijdert, het is makkelijk te verwijderen, maar dat wist ik niet:droog: - ik waardeer je steun en ik hoop dat mijn ervaring op de een of andere manier nuttig is, hoewel het weinig is, heb ik in ieder geval iets meer begrepen van deze auto. Groeten! .. Pd ismael53 , ja, nou, ik heb de slangen al vervangen, ze zagen er een beetje beschadigd uit, gebarsten, hoewel hij nog steeds trilt. Ik weet niet of er nog lucht in zit, want de originele werkt blijkbaar niet. En toen ik de andere erin zette, nou, die doet het ook niet, want die is aan één kant breder, dus die was lastig te plaatsen, maar hij lijkt het goed te houden, nou ja, hij faalt niet meer:lol: . Groeten!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.