- Bedankt ontvangen: 2
 Handleidingen voor mechanica

Alles over mechanica en technologienieuws.
											Handleidingen voor mechanica

Alles over mechanica en technologienieuws.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

- ik waardeer je steun en ik hoop dat mijn ervaring op de een of andere manier nuttig is, hoewel het weinig is, heb ik in ieder geval iets meer begrepen van deze auto. Groeten! .. Pd ismael53 , ja, nou, ik heb de slangen al vervangen, ze zagen er een beetje beschadigd uit, gebarsten, hoewel hij nog steeds trilt. Ik weet niet of er nog lucht in zit, want de originele werkt blijkbaar niet. En toen ik de andere erin zette, nou, die doet het ook niet, want die is aan één kant breder, dus die was lastig te plaatsen, maar hij lijkt het goed te houden, nou ja, hij faalt niet meer
 - ik waardeer je steun en ik hoop dat mijn ervaring op de een of andere manier nuttig is, hoewel het weinig is, heb ik in ieder geval iets meer begrepen van deze auto. Groeten! .. Pd ismael53 , ja, nou, ik heb de slangen al vervangen, ze zagen er een beetje beschadigd uit, gebarsten, hoewel hij nog steeds trilt. Ik weet niet of er nog lucht in zit, want de originele werkt blijkbaar niet. En toen ik de andere erin zette, nou, die doet het ook niet, want die is aan één kant breder, dus die was lastig te plaatsen, maar hij lijkt het goed te houden, nou ja, hij faalt niet meer . Groeten!
 . Groeten!Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

14 september 2025
14 september 2025