Zoek MDM

Bulletin

Richtingaanwijzer akoestisch signaal werkt niet Ford F

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44115 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen, ik wil graag weten welk apparaat de richtingaanwijzer piept en waar het zich bevindt, want het werkt niet. De auto is een Ford Focus 100 pk 1.8 TDCi. Handleiding uit januari 2004. Ik hoop dat u me kunt helpen. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44121 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Richtingaanwijzer akoestisch signaal werkt niet op Ford F
Het knipperende akoestische signaal mag niet hoorbaar zijn. U doelt op het lichte tikken dat meestal hoorbaar is.

Het is een relais onder het stuur. Het heeft 3 pinnen en soms 4.

Ze hebben meestal tekeningen op de aansluitingen (R, -, 15 of 30).

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44122 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Richtingaanwijzer akoestisch signaal werkt niet op Ford F
Bedankt voor je reactie, "igryo." Ik doelde eigenlijk op het klassieke tikkende geluid dat de richtingaanwijzers maken. Is het gemakkelijk te verwijderen en te vervangen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44131 door handmatig-mechanisch
Ja, het is makkelijk te vervangen, maar koop het niet als relais. Het is net zo besteld als de Hazzar-knipperlichten, maar ik heb een vraag: als deze knipperlichten defect zijn, heb je dan geen richtingaanwijzers en werken die van jou wel, of heb ik het mis?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44136 door handmatig-mechanisch
Mijn richtingaanwijzers werken perfect, zowel op het dashboard als aan de buitenkant. Het enige wat ontbreekt is het klassieke tikkende waarschuwingslampje. Het probleem is nu, als ik je verkeerd begrijp, "kikemec", dat als de knipperlichten niet werken, de richtingaanwijzers ook niet zouden moeten werken. Zo ja, waar zou het probleem dan kunnen zitten?