Zoek MDM

Bulletin

Er worden 6 tanden overgeslagen in de ax 1.4d-verdeling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 week geleden #44251 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp: Er worden 6 tanden overgeslagen in de AX 1.4D-verdeling.
Hallo, ja, ik heb hem al met de hand zo'n 29 slagen gedraaid zonder kleppendeksel en al... Ik heb de cilinderkop verwijderd om te kijken of er stoters vastzaten, of dat er een klepstangafdichting kapot was... van alles. Het probleem ontstaat bij het inspuiten van brandstof, daarom denk ik dat het daarmee te maken kan hebben. Nou ja, lach maar, maar als je wilt, kan ik een video van het ravijnincident maken voor YouTube of RedTube, als dat lukt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 week geleden #44262 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp: Er worden 6 tanden overgeslagen in de AX 1.4D-verdeling.
Hahaha, nou ja, idealiter zou ik het graag willen zien, maar verdorie, niet voor een radijsje.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 week geleden #44264 door handmatig-mechanisch
Nou, na twee jaar daar, op een hoek, gaat hij eindelijk "vliegen zonder motor", zoals ik zeg. Het is jammer dat er sowieso geen geld is om een bom tot ontploffing te brengen...