Zoek MDM

Bulletin

opwarmen in een Peugeot 405 diesel

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44032 door handmatig-mechanisch
Peugeot 405 diesel
De Peugeot 405 diesel met de XUD9-motor warmt op bij snelheden boven de 120-130 kilometer. Als ik de airconditioning aan laat staan en de snelheid verlaag of de airconditioning uitzet, daalt de temperatuur tot ongeveer 100 graden. Als ik de airconditioning langer aan laat staan, maar in de stad met veel warmte in de omgeving en op lage snelheid, wordt de temperatuur niet hoger dan 80 graden. Deze motor heeft een turbo-intercooler. Als iemand met talent op dit gebied mij kan helpen, zou ik dat op prijs stellen, want ik heb geen gekwalificeerde mensen op Cuba voor dit onderwerp, of ik kan ze in ieder geval niet vinden. Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44041 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het probleem van oververhitting in een Peugeot 405 diesel
Controleer of de radiator niet half afgedekt is en controleer of de thermostaat goed werkt en de elektrische ventilator goed aanslaat. Laat ons weten hoe het gaat. Met vriendelijke groet. :)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 8 maanden geleden #44080 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het probleem van oververhitting in een Peugeot 405 diesel
Groeten, als de compressor binnenkomt, moeten de ventilator(en) aanslaan, controleer dit, maak de binnenkant van de intercooler schoon met ontvetter, het zal goed zijn, afgezien van alles, deze motoren hebben die werktemperatuur nodig, wees niet bang, je kunt een koudere thermostaat plaatsen, of een kleine boor maken in degene die je hebt, om hem meer doorgang te geven, maar ik herhaal, het is de normale temperatuur van de xud, 98-100