Zoek MDM

Bulletin

het niet verlagen van de cilinderkop van een Renault Master!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44036 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: falen bij het verlagen van de Renault Hoofdcilinderkop!
Ik wacht nog steeds op hulp!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden - 11 jaar en 11 maanden geleden #44037 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: falen bij het verlagen van de Renault Hoofdcilinderkop!
Hé, maar is het busje een Renault?

Hoe dan ook, als je het probleem wat gedetailleerder zou kunnen beschrijven, zou dat erg nuttig zijn; bijvoorbeeld waarom de cilinderkop is verwijderd, de exacte foutcode (P0327, P2235, enz.), aangezien dezelfde foutcode, afhankelijk van de scanner, een andere omschrijving kan geven. Of, bijvoorbeeld, welke symptomen er zijn bij het starten van de motor? Probeert de motor te starten maar start hij niet, gebeurt er niets, komt er rook uit de uitlaat, enz. Of welke tests heb je gedaan, zoals het controleren van de compressie, distributie, of de brandstof de injectoren bereikt, enz.
Laatst bewerkt: 11 jaar 11 maanden geleden door .

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44140 door handmatig-mechanisch
Ik heb goed nieuws, de bus is inmiddels gestart. De storing zat in de brandstofpomp; die werkte niet goed, maar mijn vraag is: de handleiding vermeldt geen markeringen op de pomp; er staat alleen dat je een gereedschap nodig hebt om hem te verwijderen.
Heeft een commonrailpomp markeringen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44177 door handmatig-mechanisch
sipilis is een beetje afhankelijk van de fabrikant, maar is toch geprogrammeerd voor het openen van injectoren. Niet alle injectoren werken met directe toevoer zoals de benzineversies.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44202 door handmatig-mechanisch
puppy en het zal geen gebroken nokkenas of krukas zijn, en dat hij draait, dat heb ik ooit eens gezien bij een 600 als ik er nu op terugkijk, want als de waterpomp goed is en je bent daar zeker van, dan zou het kunnen.