Zoek MDM

Bulletin

STARTPROBLEMEN SEAT IBIZA 2002

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 maand geleden #43986 door handmatig-mechanisch
STARTPROBLEMEN SEAT IBIZA 2002 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik schrijf u omdat ik een groot probleem heb met een Seat Ibiza uit 2002. Het probleem is dat de motor niet start. Ik heb de auto uitgelezen en er kwamen 10 foutcodes uit, waaronder één voor de nokkenaspositiesensor. Ik heb de codes gewist, de motor gestart en hij liep. Ik heb hem uitgezet en nu start hij weer niet. Ik heb de auto opnieuw met de scanner gecontroleerd en die gaf weer de nokkenaspositiesensor aan. Kortom, ik heb de nokkenaspositiesensor vervangen, er is vonk, pulsen en brandstofdruk, maar de motor start nog steeds niet. Ik heb de distributieriem gecontroleerd en die is in orde. Ik heb de hoofdvoedingen naar de computer gecontroleerd en die zijn ook in orde. En de motor start nog steeds niet. Dus, als iemand een idee heeft, laat het me dan alsjeblieft weten. Alle adviezen of tips zijn welkom. Oké, we nemen contact op.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 3 weken geleden #44098 door handmatig-mechanisch
Handmatig-mechanisch antwoord op het onderwerp STARTPROBLEMEN SEAT IBIZA 2002
Het is hetzelfde probleem; er wordt geen puls naar de injectoren gestuurd vanwege een probleem met de startonderbreker. Kijk of je de startonderbreker-regeleenheid kunt controleren; die geeft aan of er een probleem is met de transponder van de sleutel, enzovoort. Ik denk niet dat dit opgelost kan worden zonder een specifieke software-update van de fabrikant. Succes.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.