- Bedankt ontvangen: 2
 Handleidingen voor mechanica

Alles over mechanica en technologienieuws.
											Handleidingen voor mechanica

Alles over mechanica en technologienieuws.

Hallo allemaal. Dit is mijn eerste bericht op het forum en naar wat ik zie, is het erg interessant. Ik zou graag willen weten of iemand enig idee heeft waar de transponder of ontvanger voor het centrale sleutelsignaal zich bevindt. Ik kan de auto al dagen alleen rechtstreeks met de sleutel openen. Ik heb een nieuwe batterij in de afstandsbediening geplaatst, alle zekeringen gecontroleerd, enz. Naar mijn mening, als amateur, is het óf de module in de sleutel óf de ontvangerantenne in de auto. Bij sommige modellen zit hij onder de bestuurdersstoel, maar ik kan hem in dit model niet zien. Het is een Hyundai Terracan 2.9 CRDi uit 2005. Bij voorbaat dank aan iedereen die deze vraag kan verduidelijken.
 Hallo allemaal. Dit is mijn eerste bericht op het forum en naar wat ik zie, is het erg interessant. Ik zou graag willen weten of iemand enig idee heeft waar de transponder of ontvanger voor het centrale sleutelsignaal zich bevindt. Ik kan de auto al dagen alleen rechtstreeks met de sleutel openen. Ik heb een nieuwe batterij in de afstandsbediening geplaatst, alle zekeringen gecontroleerd, enz. Naar mijn mening, als amateur, is het óf de module in de sleutel óf de ontvangerantenne in de auto. Bij sommige modellen zit hij onder de bestuurdersstoel, maar ik kan hem in dit model niet zien. Het is een Hyundai Terracan 2.9 CRDi uit 2005. Bij voorbaat dank aan iedereen die deze vraag kan verduidelijken.    Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

14 september 2025
14 september 2025