Zoek MDM

Bulletin

te hoge temperatuur?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #43883 door handmatig-mechanisch
Te hoge temperatuur? Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik hoop dat alles goed met jullie gaat.
Ik heb een Vivaro DCi, waarin ik een motor uit een Laguna heb gemonteerd die beschadigd is en een lage kilometerstand heeft. Het probleem is dat ik de motor twee keer heb getest en, ondanks dat hij nieuw is, denk ik dat hij oververhit raakt. Wat moet ik doen? Ik heb echt geluk. Hebben jullie ideeën?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #43894 door handmatig-mechanisch
Wat is het antwoord van handmechanica op het onderwerp van te hoge temperaturen?
Controleer eerst of de thermostaat goed werkt en niet vastzit. Controleer vervolgens of de elektrische ventilator goed is afgesteld op de juiste temperatuur. Laat ons weten hoe het gaat. Met vriendelijke groet. :(

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #43896 door handmatig-mechanisch
Wat is het antwoord van handmechanica op het onderwerp van te hoge temperaturen?
Het bewijst ook dat de waterpomp werkt door het water te laten circuleren. Want ook al is de thermostaat goed, als er bladen ontbreken of als de pomp draait zonder de turbine te slepen, dan is het alsof er niets is gebeurd... zulke dingen zijn al vaker gezien.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #43903 door handmatig-mechanisch
Wat bedoel je met overdreven? Omdat ik me herinner dat Renault-motoren heter worden dan normaal, dat wil zeggen, rond de 36 graden is normaal, maar wat de forumleden zeggen klopt. Controleer de thermostaat en de temperatuurlamp. Je kunt desgewenst een lagere stand instellen, of gewoon een parallelle thermostaat installeren als je geen probleem met de elektronica hebt.