Zoek MDM

Bulletin

Nissan V16 (Tsuru) geen vonk, geen puls

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #43866 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handboekmonteurs op het onderwerp Nissan V16 (Tsuru) zonder vonk, zonder pulsen
Nou, na bijna alles gecontroleerd te hebben en alles in orde bevonden te hebben, bleek het uiteindelijk te liggen aan de verdeler die ze als alternatief hadden gekocht omdat de originele te duur was. Nou, die viel tegen. Ik heb een originele geprobeerd, en de ontsteking en motor werkten. Je kunt niet op alternatieve onderdelen vertrouwen.

Bedankt iedereen voor jullie bijdragen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #43875 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handboekmonteurs op het onderwerp Nissan V16 (Tsuru) zonder vonk, zonder pulsen
Hallo vriend, het is goed dat je het probleem met je auto hebt gevonden. Ik vertel je dit alleen voor de toekomst: bij die Tsuru Nissan-modellen zijn de verdelers exclusief voor het model waarmee ze de fabriek verlieten met een uniek onderdeelnummer. Dat wil zeggen dat ze elk jaar een ander onderdeelnummer voor elk jaar gebruiken om diefstal te voorkomen, of beter gezegd, dat ze fysiek allemaal hetzelfde zijn, maar niet allemaal op de motor van elk model passen. Ja, als je een gebruikte verdeler koopt met hetzelfde onderdeelnummer als op het onderste deel van dezelfde verdeler, en dus alleen de motor goed werkt, en ten slotte kan een verdeler uit de jaren 2000 tot 2001 en een half voor jou werken in die Tsuru-jaren, en als het 2002 is, werkt hij niet meer op een motor uit 2000 of 2001. Ik hoop dat mijn reactie nuttig voor je is, groeten uit Mexico-Stad.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #43880 door handmatig-mechanisch
Bedankt Riveraleo voor je bijdrage. Ik zal er in de toekomst rekening mee houden.