Zoek MDM

Bulletin

Probleem met een Mitsubishi-bord

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 dag geleden #43831 door handmatig-mechanisch
Probleem met een Mitsubishi-bord Geplaatst door manual-mecanica
er brandde geen licht en hij startte niet...
ze hebben de computer vervangen, ik heb de lampjes gecontroleerd en op start gedrukt, maar hij startte niet. Ze hebben de verdeler, de bougies, de kabels, de accu, de brandstofcel, de injectoren, de startmotor vervangen en hij start nog steeds niet. help alsjeblieft,:( ik weet niet meer wat er in zit. Ik ben het zat dat mensen me vertellen dat ik dit en dat moet kopen en dat het niet werkt... opmerking: op een dag toen ik thuiskwam, ging hij vanzelf uit en deed hij niets, hij viel bijna uit. Hij deed de lichten niet aan of deed niets. oh, ik vergat het, het is een teken, motor uit 2006, 1.3 volledige injectie, synchroon

HELP ME ALSJEBLIEFT

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 dag geleden #43833 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp: Probleem met een Mitsubishi-bord
Maar hebben ze hem gescand om te kijken of er foutcodes verschijnen? Het is lastig om een diagnose te stellen zonder de auto bij de hand te hebben. Het kan van alles zijn, maar onderdelen vervangen zonder zekerheid is slecht beleid. Het verspilt onnodig geld en de resultaten zijn niet best. Laat ons weten hoe het probleem zich ontwikkelt. Met vriendelijke groet. :)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 17 uur geleden #43843 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp: Probleem met een Mitsubishi-bord
Het lijkt meer op een antidiefstalvoorziening of startonderbreker dan op iets anders, in ieder geval kunnen ze ze niet zomaar allemaal veranderen, want als er niets anders is