Hoi amordok, ik vertel je iets wat je niet meer doet of uitvoert en waar je geen rekening mee hebt gehouden. Ja, toen je de motor repareerde, had je de katalysator moeten controleren voor het geval deze van binnen verstopt of beschadigd was, en ook de druk van de brandstofpomp. Afhankelijk van de kilometerstand van de auto kan ik je vertellen dat je één probleem hebt opgelost en een ander, minder opvallend, probleem hebt veroorzaakt, maar belangrijker nog dan het gebrek aan vermogen. Door de katalysator volledig uit het uitlaatsysteem te verwijderen, stop je met het monitoren van de lambdasondes en sturen ze geen signaal meer naar de compressor. Daarom wordt er een rijkere verbrandingsverhouding gehandhaafd. Daarom heb je een hoger benzineverbruik en komt het niet door de verificatie als ze het verifiëren of overslaan. Ik weet dat de katalysator niet zo goedkoop is, maar het is beter om iets meer te investeren en niet meer uit te geven aan benzine die in de toekomst duurder is dan dezelfde katalysator. En we schaden het milieu en onszelf niet, anders zou het toch beter zijn. Ik wou dat we ons bewuster waren van de omgeving waarin we leven. We zitten al tot aan onze nek in de koolstofdioxide en we maken onszelf kapot met zoveel longkanker of waar het virus zich ook maar nestelt. Denk na, en laat je klanten nadenken. Groeten uit Mexico-Stad.