Zoek MDM

Bulletin

Vonkprobleem in Volkswagen Golf Manhattan

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 5 dagen geleden #43782 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Vonkprobleem bij een Volkswagen Golf Manhattan
Zoals u is verteld, komt het normale probleem van de hallsensor, maar er is ook een heel rommelig relais, tachymetrisch zeggen ze, dat meestal achter de zekeringkast zit en de ontsteking en de brandstofpomp bestuurt, het heeft meestal 6 aansluitingen, maar ga naar de hallsensor, het is mij overkomen in de polo

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 2 dagen geleden #43811 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Vonkprobleem bij een Volkswagen Golf Manhattan
Als de startonderbreker defect was, startte de auto niet.
Ik zou de brandstofpomp controleren. Als die in orde is, zou ik de verdeler en de stroomvoerende draden controleren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 2 dagen geleden #43812 door handmatig-mechanisch
Klopt, controleer het relais dat de collega noemde. Dat overkwam mij ook in een Ibia uit '99, en het was het relais.
Hij startte wel, maar op de snelweg viel hij soms uit.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44129 door handmatig-mechanisch
Hallo, de VW Golf startte weer, maar een paar dagen later sloeg hij weer af en startte niet meer. Het probleem is dat ik de injectiesignalen, het vonksignaal en de compressie goed heb, maar hij start niet. Ik heb de timingmarkeringen gecontroleerd en die kloppen. Als u me kunt helpen met de ontstekingsvolgorde, zit daar misschien het probleem of moet ik de kabels vervangen. Ze zijn min of meer nieuw, de verdelerkap is nieuw, de bobine is nieuw, de rotor is acceptabel, de bougiekabels zijn nieuw. Ik kijk uit naar uw hulp.
Bedankt

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #44165 door handmatig-mechanisch
Hallo, controleer de bougie aan de massa. Als hij vonkt bij het draaien, denk ik niet dat de draden in de juiste volgorde van een schakelaar zitten, anders zou hij niet gestart zijn. Probeer de hoogspanningsdraad van de bobine te meten. Maar controleer nogmaals het toerentellerrelais. Succes.