Zoek MDM

Bulletin

GEBREK AAN VERMOGEN EN OVERVLOED AAN BRANDSTOF KIA SPOR

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden #43684 door handmatig-mechanisch
GOEDE MORGEN, IK HEB PROBLEMEN MET MIJN KIA SPORTAGE 94. VAN HET ENE OP HET ANDERE MOMENT IS DEZE GEFORCEERD EN IS HET BRANDSTOFVERBRUIK OVERMATIG TOEGEGAAN. IK BEN HEM NAAR EEN KIA-WERKPLAATS GEBRACHT EN DE TECHNICUS LAAT ME STILSTAAN DOOR TE VERTELLEN DAT DE REPARATIE MIJ 3.000 TOT 6.000 DOLLAR KON KOSTEN. HIJ HEEFT DEZE PRAKTIJK VERDWENEN. IK WIL WETEN OF IEMAND EEN ANTWOORD OP DIT PROBLEEM HEEFT EN MIJ KAN HELPEN. DAT ZOU IK ZEER WAARDEREN.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden #43687 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handboekmonteurs op het onderwerp: GEBREK AAN VERMOGEN EN OVERVLOED AAN BRANDSTOF KIA SPOR
Als je in de buurt van een autozone bent, laat hem dan scannen. Ze rekenen er niets voor, ze verkopen de reserveonderdelen en sensoren die mogelijk defect zijn. Maar als je ze niet wilt kopen, koop ze dan niet. Als er geen autozone in de buurt is, breng hem dan naar een garage waar ze hem scannen, zodat ze je kunnen vertellen wat er mis is. Als het een sensor is die de storing veroorzaakt, brengen ze je alleen kosten in rekening. Je kunt vragen hoeveel de scan kost, zodat je weet wat je verbruikt. Ze brachten me ooit een auto die veel benzine verbruikte en de motor had geen vermogen. Het was de brandstofpomp die meer druk gaf dan de auto nodig had en dat was de storing. Toen de kaart- of maf-sensor defect raakte, gaven ze ook deze storing. Veel succes, vriend, scan hem.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden #43689 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handboekmonteurs op het onderwerp: GEBREK AAN VERMOGEN EN OVERVLOED AAN BRANDSTOF KIA SPOR
Kunt u mij meer informatie geven over het type motor en de brandstof, zodat ik eventuele defecten kan uitsluiten?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden #43709 door handmatig-mechanisch
Kijk, als het de Kia met vier injectoren is, twee oranje en twee groene, dan durf ik te wedden dat de groene injectoren het probleem zijn. Maar het klopt dat we nog iets meer gegevens nodig hebben.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden #43722 door handmatig-mechanisch
Jammer vrienden, dat jullie de overige gegevens niet hebben geplaatst, maar ik ben hier echt nieuw in en het is ook de eerste keer dat ik een voertuig koop. Wat ik jullie wel kan vertellen is dat het een KIA SPORTAGE MODEL 94 is, BENZINE 4X4 en mechanische versnellingsbak, met 4 injectoren en 2.000 CC. Als jullie me meer zouden kunnen uitleggen over deze onderwerpen of over het type motor om te kunnen weten hoe ik het kan identificeren, zou ik dat ook op prijs stellen, op welke manier dan ook. Bij KIA hebben ze het ook gescand, maar het antwoord was helemaal niet bevredigend. Wat ik jullie wel kan vertellen is dat het elektrische gedeelte ook storingen vertoont, ik denk VAN HET EERST HERZIEN VAN DIT DEEL OM HET TE VERWERPEN, OF WAT ZEGT U? HARTELIJK BEDANKT VOOR UW BIJDRAGEN