Zoek MDM

Bulletin

Probleem met het elektrische systeem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden #43571 door handmatig-mechanisch
Probleem met het elektrische systeem Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo community. Ik heb jullie hulp nodig bij het opzoeken van de elektrische gegevens van mijn Toyota Corolla (stationwagen) uit 1995. Ik heb een probleem met de koplampen: ik zet het dimlicht aan en alles werkt prima. Ik zet het dimlicht aan en het gaat niet aan, maar het blauwe lampje van het grootlicht op het dashboard gaat wel aan. Dan zet ik het grootlicht aan en het werkt prima. Ik zou naar een elektricien gaan, maar ik kan niet drie weken wachten tot de enige fatsoenlijke elektricien hier in de buurt me komt zien. Anderen vragen belachelijk hoge prijzen voor reparaties binnen twee dagen. Help alstublieft. Of als u weet hoe ik dit kan repareren, nog beter. De koplampen zijn in orde, net als het relais in de zekeringkast van de motor. Ik moet kijken of er onderdelen zijn waar ik niet bekend mee ben of waar ze zitten. Help alstublieft.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden #43574 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp: Probleem met elektrisch systeem
Meestal zijn dit soort problemen de afstandsbedieningen. Het probleem is dat ze erg duur zijn en niet altijd gerepareerd kunnen worden. Hetzelfde gebeurt hier met de Tercel in Chili. Maar als je hem wilt vervangen, doe dat dan. Soms kan hij gerepareerd worden, want als ik me goed herinner, zit er in dat model een kastje als een dimmer die vervangen kan worden. Het probleem is dat ik de auto moet zien om te kunnen meten en goed te kunnen zien wat het probleem is. Ik raad je aan om te wachten op de elektrische, zodat je niet meer geld uitgeeft.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden #43575 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp: Probleem met elektrisch systeem
Bedankt voor je reactie. Ik ga alle bedrading voor de verlichting controleren. Ik weet dat het even duurt, maar ik doe het om te kijken of er een draad is doorgesneden of slecht contact maakt. Ik heb dit al met andere onderdelen van de auto gedaan, dus het is niets nieuws. In ieder geval ga ik voorzichtig te werk, en als iemand nog aanvullende meningen heeft, nou, die zijn welkom. Bedankt!