Zoek MDM

Bulletin

Kloppen op het rechter voorwiel van een Nissan D22 TDi

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 3 weken geleden #43543 door handmatig-mechanisch
Kloppend rechter voorwiel van de Nissan D22 TDi Geplaatst door manual-mecanica
Een tijdje geleden begon mijn Terrano D22 2.5 Diesel uit 2007 te kloppen in het rechtervoorwiel (passagier) als ik over oneffen terrein, grind of kuilen reed. Op zoek naar een oplossing heb ik de complete vooras laten controleren en ze zeiden dat alles in orde is (kogelgewrichten, stuureinden, torsiestang, stabilisatorstang, enz.). Ik heb geprobeerd de schokdempers te vervangen, maar alleen het kloppen nam iets af. Ik wil graag weten of er nog iets verborgen is dat de monteur over het hoofd heeft gezien tijdens de inspectie. Ik heb op forums naar dit probleem gezocht en de diagnoses die ik heb gevonden zijn vermoeide bussen of kogelgewrichten of een doorgebrande motorbevestiging aan die kant. Dat is allemaal gecontroleerd. Ik zou het op prijs stellen als iemand mij kan helpen bij het vinden van de oorzaak van dat verdomde geluid. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 3 weken geleden #43556 door handmatig-mechanisch
Reactie van een monteur op het onderwerp: Kloppen in het rechter voorwiel van een Nissan D22 TDi
Toen ik een soortgelijk geluid hoorde, heb ik de cups waar de schokdempers in zitten vervangen en het was opgelost. Probeer dat eens en laat ons weten hoe het gaat. Groeten. :)

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.