Zoek MDM

Bulletin

PEUGEOT 307 2000 HDI PROBLEMEN MET HET DPF

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 4 weken geleden #43499 door handmatig-mechanisch
PEUGEOT 307 2000 HDI PROBLEMEN MET HET DPF Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Peugeot 307 HDi 2000cc uit 2003. Een paar maanden geleden heb ik het roetfilter mechanisch laten verwijderen. Volgens wat de monteur me vertelde, had hij het leeggemaakt met een boormachine. Toen hij de auto terugbracht, kwam er veel witte rook uit. Hij vertelde me dat dit normaal was en dat de rook zou verdwijnen als ze het zouden verwijderen met herprogrammering. Het is nu drie maanden geleden en er komt nog steeds witte rook en een vreemde geur uit. Ik weet niet of ze iets verkeerd hebben gedaan. Op dit moment ben ik op zoek naar iemand die het apparaat bij mij kan installeren. Ik ben het vergeten. De rook komt sporadisch naar buiten, niet continu.

Met vriendelijke groet

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 4 weken geleden #43509 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: PEUGEOT 307 2000 HDI FAP PROBLEMEN
Hallo allemaal. Het spijt me dat ik geen antwoord kan geven, maar ik ben monteur, en als wat u zegt mogelijk is, zou ik graag willen weten hoe.

Als het gaat om het verwijderen van de inhoud van de FAP en vervolgens een machine gebruiken om iets aan het voertuig te doen, laten we dan eens kijken of iemand er iets van weet. Of als u meer te weten komt over het proces, kunt u het ons hier uitleggen.

Oh, en het allerbelangrijkste: zoek uit of de gastest van invloed is op de ITV (technische keuring van voertuigen).

Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.