Zoek MDM

Bulletin

achteruitrijlicht

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 4 weken geleden #3975 door handmatig-mechanisch
achteruitrijlicht Geplaatst door manual-mecanica
Goedenavond, medeforumleden. Als iemand me kan helpen, mijn achteruitrijlicht brandt niet. Ik zou graag willen weten of iemand de handleiding hiervoor heeft. Ik heb de klep in de versnellingsbak al vervangen, maar hij werkt nog steeds niet. Ik heb de zekeringen, aansluitingen, lampjes en alles gecontroleerd. Als iemand me kan helpen, zou ik dat zeer op prijs stellen. Alvast bedankt en groeten uit Venezuela.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 3 weken geleden #4035 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: achteruitrijlicht
Goedenavond, forumleden. Als iemand me kan helpen, mijn achteruitrijlicht brandt niet. Ik zou graag willen weten of iemand de handleiding voor dit probleem heeft. Ik heb de klep in de versnellingsbak al vervangen, maar hij werkt nog steeds niet. Ik heb de zekeringen, aansluitingen, lampjes en alles gecontroleerd. Als iemand me kan helpen, zou ik dat erg op prijs stellen. Alvast bedankt en groeten uit Venezuela.
Sorry, ik heb de voertuigspecificaties niet meegestuurd. Het is een Fiat Siena 1.8 HLX uit 2005 met 90.000 km op de teller. Bedankt aan iedereen die me kan helpen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 3 weken geleden #4057 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: achteruitrijlicht
Hallo, kijk, je zou moeten controleren of de sperspanningsstekker volt of stroom weergeeft. Zo ja, probeer dan een blanke draad aan te sluiten op de uiteinden en maak een jumper. Het licht zou moeten gaan branden. Anders zou je de koplampen of de bedrading aan de achterkant moeten controleren.