Zoek MDM

Bulletin

Ik heb geen stroom op de Atos brandstofpomp.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #43408 door handmatig-mechanisch
Ik heb geen stroom in de Atos brandstofpomp Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Hyundai Atos uit 1998 en als ik het contact aanzet, krijgt de brandstofpomp geen stroom. Ik heb alle zekeringen verwijderd en die zijn in orde. Ik zou graag willen weten of iemand weet waar het pomprelais zich bevindt, hoe en wat er nog meer gecontroleerd kan worden. Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #43429 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Ik heb geen stroom op de Atos brandstofpomp.
Je moet de contactplaat controleren om te zien of deze het stroomsignaal naar de pomp stuurt, als er een alarm is met een stroomstoring of antidiefstal, zou dit de fout kunnen zijn, ik ben niet erg duidelijk waar het relais zit, niet alle voertuigen hebben relais, nu als je geen handleidingen of iets dergelijks kunt vinden, is er de langzame manier om de relais één voor één te verwijderen en te kijken welk systeem defect is, of de pomp te voeden met stroom van de plaat en niets anders

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 9 maanden geleden #43538 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Ik heb geen stroom op de Atos brandstofpomp.
Hallo, koppel de aansluiting bij de pomp los en controleer of er stroom doorheen komt. Sommige auto's krijgen alleen stroom tijdens het starten. Mogelijk is er een doorgebrande aansluiting. Kijk naar de dikkere kabels; de dunnere komen van de brandstofmeter. Als er geen stroom doorheen komt, zou ik in de zekeringkast van de motor kijken. Daar zit meestal een relais (pomp). Je zou kunnen proberen deze te vervangen door een ander relais met dezelfde spanning en dat te testen.