Zoek MDM

Bulletin

Mitsubishi Montero Sport nokkenassensor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 maand geleden #43351 door handmatig-mechanisch
Mitsubishi Montero Sport nokkenassensor Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo vrienden, de nokkenassensor van mijn Montero Sport is kapot. Is dat de reden waarom hij niet start? Als ik hem nu vervang, krijg ik dan later geen problemen? Mijn vraag is: als ik het onderdeel vervang, moet ik dan geen andere stappen ondernemen voordat hij weer goed werkt? Ik zou het op prijs stellen als jullie een reactie zouden plaatsen...

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 maand geleden #43372 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs op het probleem met de nokkenassensor van de Mitsubishi Montero Sport
Als je dat onderdeel vervangt, zou dat geen grote problemen moeten opleveren. Je hebt immers niets anders nodig. Maar je weet wel zeker dat de motor dan niet start. Dat komt omdat er meerdere factoren een rol spelen bij het starten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 maand geleden #43374 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs op het probleem met de nokkenassensor van de Mitsubishi Montero Sport
Controleer eerst de signalen van de nokkenassensorconnector voordat u deze vervangt door een nieuwe. Vervolgens is het ook goed om de krukassensor te controleren. Het kan gebeuren dat als deze sensor beschadigd of vuil is, uw voertuig ook niet start. Als dat het geval is, is het niet nodig om een scanner in te voeren als we een onderdeel vervangen (in dat geval is het niet nodig).