Zoek MDM

Bulletin

Het schakelt uit tijdens het lopen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 maand geleden #43321 door handmatig-mechanisch
Schakelt uit tijdens het lopen. Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedenavond iedereen op het forum. Ik heb een vraag. Ik heb een MI Golf uit 1999. Hij slaat al twee weken 's ochtends af, maar dit gebeurt tijdens het rijden. Hij doet het niet tijdens het opwarmen. Hij slaat twee of drie keer af. Als ik hem probeer te starten met de vaart die hij de eerste keer heeft, wil hij niet starten en moet ik hem twee of drie keer ronddraaien om hem te starten. Na twee of drie minuten slaat hij weer af totdat hij wel start met de vaart. Door dit te doen, weet ik dat hij niet zal afslaan, maar dit gebeurt alleen 's ochtends, want de rest van de dag loopt hij prima. Ik heb de brandstofpomp, de kabels en zelfs de verdelerkap al vervangen. Ze hebben de bobine al gecontroleerd om te zien of die kapot is of zoiets, maar hij is in orde. Ik heb hem al laten uitlezen en hij stuurt geen foutcodes. Wat zou het kunnen zijn?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar 1 maand geleden #43370 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmechanica op het onderwerp: Het schakelt uit tijdens het lopen
Controleer de startmotor bij sommige modellen. Het is vervelend: als je hem stationair laat draaien, valt hij uit of blijft hij lang doordraaien.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.