Zoek MDM

Bulletin

NISSAN FRONTIER ZD30 MOTOR

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #43241 door handmatig-mechanisch
NISSAN FRONTIER ZD30 ENGINE Gepubliceerd door manual-mecanica
HALLO IEDEREEN, IK HEB PROBLEMEN MET DE INJECTIEPOMP. HIJ DRAAIT GEEN BRANDSTOF NAAR DE INJECTIELEIDINGEN. IK ZET DE DRUK OP MET DE OPWARMPOMP, MAAR HET WERKT NIET. IK HOOP DAT IK EEN OPLOSSING VOOR DIT PROBLEEM HEB. BEDANKT.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 11 maanden geleden #43269 door handmatig-mechanisch
Reactie van de handmatige monteur op het onderwerp: NISSAN FRONTIER ZD30 MOTOR
Een lekke primermembraan, kapotte afdichtingen van het brandstoffilter, een kapotte/lekke vulslang van de brandstoftank, of misschien is het mondstuk in de brandstoftank losgeraakt en kan het geen brandstof meer aanzuigen. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #43376 door handmatig-mechanisch
Ik had een geval in de werkplaats... vergelijkbaar met jouw probleem... waarbij de pomp geen brandstof leverde. Ontkoppel de slangen die van de brandstoftank komen en sluit bij een gallon diesel de slangen rechtstreeks aan op de pomp... en zet hem aan als zelfs het rechtstreeks aansluiten de injectoren niet bereikt. Er is geen druk. Je hebt mogelijk problemen met je pomp... aangezien deze auto's een elektronische module met een vervroeging in hun pomp hebben... die na verloop van tijd of door vervuilde brandstof beschadigd raakt. Als dat het geval is... zul je de pomp moeten vervangen... (let op: de scanner detecteert soms geen vlammen uit de pomp)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 10 maanden geleden #43379 door handmatig-mechanisch
Controleer eerst of de zekeringen in orde zijn en controleer vervolgens het brandstofinjectiesysteem vanaf de tank op een kapotte slang of verwisselde slangen. Als alles in orde is, voeg dan 4 liter diesel toe die is aangesloten op de dieselinlaatslang van de pomp. Als de pomp geen diesel pompt, zit het probleem in de pomp, wat de PSG (de computer van de pomp) kan zijn, of in de kop die beschadigd is. U kunt de injectiepomp laten repareren bij een diesellaboratorium van Bosch Diesel Center of een nieuwe kopen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 7 maanden geleden #44691 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank Delis29. Als ik vandaag opnieuw zou beginnen, zou ik rommel vinden in de inlaatleiding naar de pomp (banjoschroef). Het lijkt erop dat ze bij het vervangen van het filter de hele basis verwijderen en de slang verstoppen. Ik zal deze test uitvoeren met de gallon en uitsluiten of ik op zoek moet naar een nieuwe pomp.