Zoek MDM

Bulletin

Elektrische installatie Clio 2007

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #43118 door handmatig-mechanisch
Elektrische installatie voor een Clio uit 2007. Uitgegeven door manual-mecanica
Hallo! Weet iemand waar ik de bedradingsschema's voor een Clio uit 2007 kan vinden? Het probleem is dat ik in La Plata woon en mijn voorruit waterig is geworden:kneep: (tot driekwart van de hoogte van de voorruit). Met veel geduld en toewijding heb ik de voorruit volledig gedemonteerd en gedroogd, maar na de montage heb ik elektrische problemen.:(
Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 3 maanden geleden #43124 door handmatig-mechanisch
Handmatig-mechanisch antwoord op het onderwerp elektrische installatie voor een Clio uit 2007
Even kijken of ik het goed begrijp.
Start uw auto niet? Of start hij wel, maar met haperingen?
Als hij niet start, controleer dan de vonk, de brandstofinjectiepuls, de brandstofpomp en de brandstofdruk (40-50 PSI).
Controleer of er 5 volt staat op de TPS, MAP en de water- en luchttemperatuursensoren.

Als er een waarschuwingslampje op het dashboard knippert, kijk dan of het na korte tijd blijft branden wanneer u de sleutel in het contact steekt (startonderbreker). Als het lampje niet stopt met knipperen wanneer u de sleutel in het contact steekt, start de auto niet: er is een probleem met de startonderbreker. De UCH (Unit Control Unit) kan beschadigd zijn door water, de transponderantenne kan defect zijn of de sleutel zelf kan
beschadigd zijn. Afhankelijk van de diagnose zoeken we naar de elektrische oorzaak van de storing. Dit kan variëren van een doorgebrande zekering, een gebroken draad of een door water gecorrodeerde connector tot problemen met de cabinebesturingseenheid (UCH) of schade aan de ECU.
Droog alle connectoren, inclusief die naar de computer.
Controleer of de computer hetzelfde is als die in de Citroën, de Clio 2 en de klassieke Megane, die een 90-pins connector hebben.

Zo ja, dan kan ik je wellicht helpen met mijn aantekeningen.
Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.